Çift yumurta ikizlerine hamileyim 13. Haftamds suyum geldi benimde baya gece gelişine uyandım 20 haftadan kucuk oldukları için butun devlet hastaneleri kürtaj dedi. 12 saat hastane hastane gezdim o halde bebeklerimin suyu hareketleri ve kalp atışları çok çok iyiydi oysa. Resmen öldürüceklerdi. Özel takipliyim, kendi doktorumda ilk su gelişi olduğunda muayene ettiğinde kurtaj demişti ama 12 saatin sonunda hem kendisi hem özeldeki perinatoloji doktoru muayene ettiğinde durumları çok iyi oldugu için yatışını verelim antibiyotik tedavisi başlayalım dediler 5 gün hastanede yattım su gelişi 2 . Günü sızıntı olarak devam edip durdu. Bol bol havuç suyu içtim yaklaşık 1 ay sürekli yattım. Şuanda 24.haftamızdayız çok şükür 🙏 Bütün doktorlar mucize diyor ve çok şaşırıyor. Ben hep Allaha sığındım imtihan ediliyorum dedim. Sakın ama sakın ümitsizliğe kapılmayın olumlu düşünün evladınıza sıkı sıkı sarılın❤ İnanıyorum bebeğiniz çok güçlü 💪 @Aysurat