gokyuzumm1 Ela-arasyilmaz1 yani iki gündür lekelenme var dün gittim doktora ilk başta kanama düşündüm kontrol ettiler lekelenme bu korkma yerlesiyordur ondan olmuştur dedi çok az kahverengi leke var iki gündür
gokyuzumm1 Ela-arasyilmaz1 hep uzanıyorum ayaklarımda yüksekte kalacak şekilde sadece bu aksam ki değer bebi çok endişelendiriyor inşallah sizin dediğiniz gibi olur🤲😍
e0d0a0 Sizinle aynı durumdayım bende 4 gün gecikmem var 3 gün önce hcg beşti dün 11 di bugün de 15 doktor çok yavaş ilerliyor dedi sınırda gebelik dedi ne yapacağımı bilemedim başımdan aşağı kaynar su döküldü inşallah güzel haberler alırız
gokyuzumm1 e0d0a0 inşallah sağlıkla artar değerlerimiz birbirimize dua edelim elimizden başka birsey gelmiyor malesef :(
Cloudtg Ela-arasyilmaz1 düzenli artışa bakabilmek için yada düzenli artmış diyebilmek için 2 güne bir vermen gerekir kanı..