gokyuzumm1 ben iki kere verdim artış vardı ama doktor şuan hamile sayılmazsın kesen hiç bişeyin yok dedi bende orda bi hamile kadınla karşılaştım bi hafta bekle dedi bekledim gitmedim doktora sonra gittiğimde alttan ultrasonla sadece kese vardı bebek yoktu bi süre sonra oda oluştu