2melekannesi1 külliyen yalan😂 ilk gebeliğimde de doğurana kadar kustum şimdi 2.yi gebeyim zaten unutana kadar 5,5 sene bekledim 2.için düşün ve 34+5 gebeyim hala kusuyorum kemoterapi ilacıyla duruyorum. İlki kızdı bu erkek cinsiyeti de farklı ama gebelik aynı