Ben altıncıyım elime geçeni hemen gram yaparım sonra onları da birleştirir bileziğe çeviririm:)
Kızım dövizci ona da ne verilse gider döviz yapar babasıyla
Eşimde borsacı o daha guzel kâr ediyor tabi
Ama bebek gelince sıfırlanacağız öyle görünüyor :)