Miniklerinannesiyim yokusbebek aynen oyle tek korkum eve su basması inşallah o kdr emek verdik rabbim pişman etmez su basmazsa otururum cocuklarım büyüyene kadar rabbim kiracı olanlara da nasip etsin
LinaLavin21 yokusbebek Yatırım yapamıyoruzzzz çok birikim yapmak istiyorum ama kiracıyım asgari ücret ve iki çocuk
surprizbebe yokusbebek ben de gram çeyrek falan alıyordum eşim evde tutmamdan rahatsız oluyordu. Ajda bilezik yaptım takıyorum ben de 😎
Deletedmom_110 surprizbebe Ajda bilezik gramı ve ayarına göre fiyatı kaç oluyor kaça alıyorsunuz acaba son zamanlarda çok duyuyorum bende almayı düşünüyorum
yokusbebek Moonfaced Ya ücretsiz izne ayrılacağım ben de. Calismıyorsaniz calismiyorken nasıl yapabiliriz diye fikir soracaktım.
Deletedmom_110 yokusbebek Gram ve çeyrek alıyorum ben aslında gram daha iyi diye düşünüyordum kuyumcu tanıdığımız ikiside aynı ama 24 ayar olması lazım dedi
Deletedmom_110 yokusbebek Aynen canım 24 ayar her zaman kazandırır dedi 24 alıyorum bakalım damlaya damlaya göl olur inşallah 🙏
Moonfaced yokusbebek Eşimin mesleği ve gelirimiz iyi ev araba aldık onların borcu var her ay da 1 tane ajda bilezik yapıyorum bilezik biriktirip birşey alırken onları satarak mal sahibi olduk gelirimiz iyi olmasa ayda 1 gramda olsa altına yatırırım
yokusbebek Deletedmom_110 10-15 gramlık var diye biliyorum ben. Şu an 22 ayar fiyatından hesaplayinca 10 gram 25 bin civarı ediyor.
surprizbebe Deletedmom_110 10 gr lık Ajda alıyorum. Normal gram altın fiyatından veriyor. Bu bilezikte de işçilik pek olmadığından zararı az diyorlar.yatırımlık diye geçiyor yine
myavocado yokusbebek ay hiç anladığım bir konu değil yatırım, o yüzden tavsiye olarak anlaşılmasın sakın !!! 🤭 ama altın alıyorum, başkasına aklım ermiyor borsa idi bitcoindi 😂
yokusbebek myavocado Ay evet, ben de hiç anlamam. Okuldaki öğretmen arkadaşlar bitcoin, halka arz vs. yapiyorlar. Sürekli konusuyorlar ama benim zerre fikrim yok 😁🤭
Busearden yokusbebek Suanda calismiyorum ama yapabildigimiz zaman kulce altin yapiyoruz. En mantıklısı gram külçe altin bence
Meltemm21 yokusbebek biz evlendiğimizden beri yapıyoruz hiçte bozdurmadık 1.5 yıllık evliyim şuana kadar zarar etmedik
yokusbebek Cerenemir6734 Kaç gram alıyorsunuz ajdayi? Ben sadece 10-15 gramliklari biliyorum. 10 gramdan az da oluyor mu?