Henüz haftası gelmediği için yaptırmadım ama mutlaka yaptıracağım zamani gelince yani birkac haftaya.
50 kg ile hamile kaldım, az kilo aldım, ailemde şeker hastası yok. Ama ben yine de yaptırırım çünkü neden yaptırmayayım neden bu riski alayım. İçerim gazozumsu içeceğimi veririm testimi. İlk gebeligimde de yaptırmıştım.