Ben yaptırdım verdikleri şeker 1.5 simitteki şeker kadarmış ( ki normalde bende pilav, makarna, ekmek tüketmiyorum sadece 1-2 porsiyon meyve) ama doktorum bir sakınca görmediği için yaptırdım genetik nedenlerden dolayı da şeker çıkabiliyormuş çünkü bu ihtimali göz ardı edemedim