BusrAsil2019 benimde bebeğim erkek ve ilk haftalarda resmen bu yüzden oturup ağlıyordum ağzımda iğrenç acı bir tat vardı yediğim yemek bile o tatta oluyordu yiyemiyordum açım diye oturup ağlıyordum doktorum mide kapağı gevşediği için gebelikte olur dedi mide asidin yükseliyordur dedi Rennie şurup verdi 2 günde o acı iğrenç tat yok oldu ama erkekte ilk defa böyle bir şey olduğunu duydum doğru olabilir bence 😅