Ftmsre
Ben kendi adıma sivenoyu önermiyorum ebebekte deterjan alışverişinde kokladığım la öksürmem bir oldu buda ister istemez kötü bi etki bıraktı bende ben uni baby nin yeni doğan deterjan ve yumuşatıcısını kullanıyorum çok güzel kokuyor yumuşatıcısı ağır değil ve temiz içerikli bu en önemlisi