Kubrabsyg Ben asla 50 kilo üzerini görmezdim ilk gebelikte 8 kilo aldım emzirme vs derken şuan oğlum 17 aylık 60 kiloydum tekrar hamile kalınca 10+3üm 55 oldum iştahsızlık oldu bu gebelikte. Ama korkuyorum aldığım kiloları geri veremezsem. 60 ve yukarısı bana tuhaf geliyor. Hiç ama hiç çıkmadım hamilelikten hariç. Boyum 1.63 beni 58 ile gören bile şok oluyordu nasıl kilo almışsın diye eşim saçmalama neyin var sanki diyordu ama düşünmek bile istemiyorum bunda daha çok alacağım gibi geliyor
bahardaa Kubrabsyg sağlıklı beslenme , yürüyüş yapın fazla almamaya çalışın doğum sonrası da dikkat et adet görünce zaten karnın iniyor geri kalan da karın egzersizi yürüyüşe devam zaten 2 bebekli hayat tempolu olur sıkmayın şimdiden canınızı 😄🌸
Miniminia Kubrabsyg yavrum takıldığın şeylere bak, guatr hastalığım başladı 88 ile hamile kaldım 95 ile doğurdum, zehirli guatr başladı 99 gördüm :)) boyum 1.63.. sağlık olsun gerisi her türlü hallolur ben kilo olarak görmüyorum eğer cidden dert ediyorsan :)
Erkekannesi6 Kubrabsyg ben de sizin gibiydim çok zayıftım ve hamileliğimde 25 kilo alarak rekor kırdım. 😂 siz canınızı sıkmayın kilo veriliyor. Ben çok hareketli olmamama rağmen verebildim siz de verirsiniz. Sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah. 🙏
Kubrabsyg bahardaa sağlıklı beslenmeye çalışıyorum daha çok bebeğin kilo alacağı besinleri yiyorum ama doğum sonrası yürüyüş çok zor 🥹 bir çocuk ve 2. Yenidoğan ve kış ne kadar olabilir bilmiyorum 🫤 şuan zaten çocuk oturtmuyor beni 😂
Kubrabsyg Miniminia ay geçmiş olsun canım 😌 evet çok büyük dert değil ama ben kendimi mutsuz kötü hissediyorum işte. Hiç alışık olmayınca aldıkça daha çok alacağım gibi geliyor. Sizlerde biliyorsunuz ki almak kolay ama vermek 😥
Kubrabsyg Erkekannesi6 ay maşallah bebek kaç kilo doğdu peki 😂 benim kuzenim 30 kilo almıştı tam ama şuan manken gibi 🤦🏻♀️
Melamial Benimde tatlıyla aram yok meyve sürekli yiyorum ama kilo yapıyor sanırım 5.ayda 5 kilo aldım bile. Yatarak geçiyor hamileliğim zorunlu olarak bir de harekette yok. Hareket olsaydı birwz böyle olmazdı heralde🙃 heralde yani😁
Kubrabsyg Melamial A tabiki hareket her türlü iyi. Gaz sancısı bile yapıyor umarım sizde olmaz. Ben hareket etmediğim an şişkinlik yaşıyorum
Melamial Kubrabsyg keşke hareket edebilsem doktor baya kısıtladı. O kısıtlamayla bel ağrıları falan 21.haftasında başladı
Erkekannesi6 Kubrabsyg bebeğim 3600 doğdu yani öyle tosuncuk doğurmadım hahah zaten çıkaramazdım 😂 7 ay oldu bütün kilolarım gitti siz de verirsiniz. Ben bide aa hamileyim hadi şundan da yiyelim diye gezen bir insandım iştahım açılmıştı. 😂
muphem Kubrabsyg ben ilk hamileliğimde 52 ile başlayıp 82 ile doğurdum😀 sizi şu an çok iyi anlıyorum. Bu hamileliğimde çok korkuyorum öyle kilo alırım diye. Şimdilik başlarındayım, ilkinde de 5. Ayda almaya başlamıştım kiloyu. O yüzden dikkat etmeye çalışıyorum baştan sıkı tutayım diyorum inşaallah almayız ya 🥲
muphem sltn2686 82 den 66 ya düştüm kendi kendime. Sonra kızım bir yaşını geçince diyet yaptım, 54 kiloya kadar düştüm. Sonra bi iki kilo geri aldım zamanla. İkinci hamileliğime başlangıç kilom 57 şimdilik almadım kilo 13+1
DryStr @Kubrabsyg canınızı hiç sıkmayın ben hep 45 kiloydum evlendim 45 kg ile gebe kaldım 39. Haftamda 102 kilo ile doğum yaptım tam 57 kilo almıştım🫢 boyum 1.55 beni gören inanmıyordu yürüyen penguen gibiydim ama doğumdan kısa bir süre sonra 52 kg oldum şuan 2. ye gebeğim 13 haftalık şimdiden 5 kg aldım 🫢 yani işin özeti can sıkmayın kilo alınır verilir kimsenin değil sizin kendinizi nasıl gördüğünüz önemli🌸