lilyum_ Allah’ın izniyle herşey çok güzel olacak 🧡 biz de çok istiyorduk ama hamile kaldığımı görünce insan afalliyor yine de. Bastırdığı korkular çıkıyor ortaya. 27. Haftada erken doğum yaptım acil serklaj yapıldı çok sıkıntılar yaşadık. Şimdi o korkular çıktı yüzeye yine olur mu yine bebeğimizi kaybeder miyiz diye. Ama unutup herşeyin iyi olacağını düşünüyorum Allah’ın izniyle. Hepimiz sağ salim kucağımıza alacağız inşallah 🤲🏻🧡