lilyum_ Bugün testim pozitif çıkmıştı az önce kan verdim bhcg 38 çıktı. Sat 14 temmuz. Sizce degerim iyi mi?
myangelson lilyum_ ah çok sevindim maşallah 🧡 değer gayet iyi. 2 gün sonra aynı yerde tekrar kan ver düzenli takip için🦋
zlemceylan lilyum_ yaaa güzelim tebrik ederim çok çok mutlu oldum adına Rabbim sağlıcakla kucağına da almayı nasip etsin inşallah 🐣🫶🏻🥰
162999 lilyum_ çok iyi tabiki sende biliyorsun takip etmen lazım 💗 Benim 10-15 gün önceki halim gibisin çok güzel duygular hayırlı olsun canııım
lilyum_ myangelson 2 gün sonra kan verdigimde 2 katı artış görürsem bi kere daha kan vermeme gerek var mı? Yoksa yeterli mi?
lilyum_ zlemceylan amin inşallah allah razı olsun 🌸. Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Bi kaybımız olduğu icin esim hala bebek var gibi davranmıyor o yüzden henüz sevinemedim maalesef😔
lilyum_ hnf34 aşırı bel ağrısı ve mide ağrısı var. Karnım çok fazla şişti görsen zaten hamile bu dersin öyle bi şişlik. Bide istahım çok açıldı. Normalde azıcık yemek yerim bu aralar tabak tabak yemek yiyorum
1Anneadayiiii lilyum_ hayırlı olsun canım benim bence iyi bi değer daha düşük değerle bile öğrenenler oluyo burda inşallah sağlıklı ilerler gebeliğin 🤲🏻❤️ Dualarında banada yer ver ❤️😍
162999 lilyum_ Aysenurkpehlivan merhaba ben betam 24 ile öğrendim ve tam 12 gün sonra vajinal kese ve içinde bebek gördüm yani 4+5 ti. Kişiye göre bu durum değişebilir tabi kızlar.
myangelson lilyum_ şimdi biraz küçük öğrendiğin için düzenli artış görüp peşine 1 kere daha verilmesi gerekebilir
myangelson lilyum_ aynısı bizde de oldu. İkimizin de idrak etmesi uzun sürdü 6 7 haftalık olunca anca o zaman idrak edebildik üzülme zaman tanıyın birbirinize alışacaksınız
zlemceylan lilyum_ kendinizi stresten uzun tutun 🥰 ve bence çok fazla iş de yapmayın riske hiç girmeye gerek yok ♥️
myangelson lilyum_ 5 haftalıkken kese görülmüştü ilk hamileliğimde. Bunda da doktor vajinal olarak baktığında 5+5 kese görmüştü. Son adet tarihine göre hesaplayıp ona göre gidebilirsin
lilyum_ myangelson esim benden daha cok istiyordu. Daha çok sevinir sanmıştım o yüzden üzüldüm baya. İnşallah sağlıkla ilerler de korktugumuz başımıza gelmez