Kızlar gebeligimi öğrendiğimde iki günde bir kan veriyordum ve gayet iyi artıyordu sonra koyu kanamam geldi hastaneye gittim bu arada 6+1 haftalik gebeyim karindan bakıldı kese yoktu 1 agustos kan verdim 466 çıktı 7 ağustos verdim 952 çıktı normalmi ya