Eliyuss 12 saat aldım sancı 100 vurdu ama faydası olmadı malesef acil sezeryana aldılar damar dan vermişlerdi derecesi var düşük ile başlıyor git gide artıyor benim bir ara kapattı ebe kendi sancin ile farkı yok diyorlar ben kendim sancım olmadı çok düşünme bunları stres yaparsın doğum başlayınca herşey kendiliğinden ilerliyor zaten