Badehandekuzey Ekstra kan verdim nipt testi için yani genetik bilgi veren doğum öncesi tarama testi. Doktor aldırmaktan bahsetti ben istemedim açıkçası ama sonucu merak ediyorum başına gelen var mı?
_Mother_ Badehandekuzey geçmiş olsun umarım sonuçlar iyi gelir ultrason ölçümünde burun kemiği ve ense kalınlığı kaçtı ikili test bazen yaştan dolayı yanlış çıkabiliyor bende yarın öğrenecem sonucu iyi çıkar inşallah
Badehandekuzey _Mother_ burun kemiği gözüktü gayet iyi dedi ense kalınlığı 1.1 oda iyi dedi ama orta riskli çıktı kan sonucu
2019taha Badehandekuzey benim 2 üzerindeydi ensesi ama şükür öyle değil büyüdü gitti yani herseye üzülmeyin ben çok ağlamıştım boşaymış
Zeh123 Badehandekuzey ikili testlerde yanılma payı yüksek inşallah fetal sonucunuz tertemiz çıkar içinizi ferah tutun 🌸
Tugcev Badehandekuzey benimde orta riskli çıkmıştı, arkasından nipty-fetal verdik. Temiz çıkmıştı çok şükür Ultroson ölçümleri normaldi ama kan ve yaş faktöründen dolayı orta riskli çıkmıştı
fairytale_ Badehandekuzey bu testleri yapıp cok rısklı denılen ama saglıklo dogan bır suru bebek var yanılma payı cok bu testlerde
Canoski Cnm 17 haftalgiz ulttrsnlarimiz cok ii ckti benimde yaştan dolayi riskli ckti sıvı aldfmayi fln KBl etmdm bebgmin cnku gelişimi brn kmginde fln srn olmdgi icn
Tugcev Badehandekuzey kan değeriyle ikisi orta risk aralığındaymış kanda 571 de 1 çıkmıştı yanlış hatırlamıyorsam. Kombine normaldi ama iki faktör orta olunca sadece tavsiye etti fetal dna yaptırabilirsin diye bizde içimiz rahat etsin diye yaptırmıştık