Kızlar geçen yıl kendi sancım gelmemisti ve suni+epidural ile normal dogum yapmıstım. Bu yıl tekrar gebeydim(araları 13 ay oldu) yine normal doğumum oldu bu sefer kendi sancım ile.
Öncelikle sancı kasıktan başlayıp bele yayılır yok öyle yok böyle bana çyle bir sey olmadı. Bi iki hafta boyunca sadece sabit bir şekilde kasıgımda regl ağrısı çektim. Bu süreçte sürekli ılık duş, çökme squat, yerleri elle silme, aksak gebe yürüyüşü, ananas, hurma, ahuduud çayı ne yapılıyorsa yaptım. Son hafta sadece geceleri olan düzensiz regl ağrısı devam etti. Gidip gelen bir ağrı da değildi sürekli regl olmak üzeresinizdir bir ağrı olur ya o gün de kanamanız baslar tam o ağrıydı😂 sonra bir sabah uyandım aynı şekilde ağrı geliyor ama gidiyordu. Sanahtan başladı. Her ağrı geldikçe yere çöktüm ve nefes aldım derin derin. Hiç oturmadım o gün açılma oluyorsa devam etsin gibisinden. Öğleden sonra dakika tut dediler tutmaya basladım. Bi geliyordu 40 sn sürüyordu gidiyordu 5 dk sonra geliyordu. Sonraki 10 dk sonra geliyordu gibi yine düzensiz oldugunu düsündüm. Ama vajinamda bir dolgunluk hissediyordum artık. En son saat 18.00 gibi sıklaştı adım attıkca ağrı geliyordu acile gittim. Devlet takipliydim bu arada. Kan aldılar idrar istediler tabi veremedim idrarı sancım çok ama dogum mu nedir bilmiyorum😂 bilgilerimi alıyolardı ad soyad bilmem ne. Dedim ki benim tuvalete gitmem lazım. Öyle deyince gel seni bir muayene edelim dediler. Normal yltrason masasına yatırdılar çatala bile almadılar. Baktılar tam açık doguma alıyoruz dendi. Direk muayene odasındaki çatala çıkardılar. Ikın dediler. Sancım yok suan dedim tamam gelince ıkın dediler. Ikın denince bos bos ıkınmayın yorulmakdan baska bisiy değil sancıyla birlikte çeneyi göğüse dayayıp itmeniz yeterli. Tek ıkınmada nefesim bitiyordu sakın kesme bebek gelmek üzere dediler. Ben de vardır bir bildikleri diyerek hiç kemsedim nefesim gitse de devam ettim ve tek ıkınmada bebişim dünyaya geldi😂❤️ pozitif ve hızlı bir dogum muydu yoksa ben mi evde son ana kadar bekledim bilemiyorum ama bana kalsa burdan okudugum sancıyı bekleseydim evde doguracakmısım. Belde ağrı bacakta ağrı karında ağrı düzenli bir sancım olmadı tek bir ağrı o an nefesini kesiyor ama sonrasında rahatlıyorsun. Varsa sorunuz alayım😂 şlk dogumumla alakasız bir doğumdu