Babymom07 Seymatolaman27 bende de 25. Haftalarda vardı bayadır yaptırmıyorum ama ağrı acı yok. İnşallah çabuk geçer. İlaç falan kullanıyor musunuz?
Masmavi0610 Seymatolaman27 benimde aynı haftada çıktı nasıl ağrılarınız oluyor acaba bana normal normal diyorlardı ama enfeksiyon çıktı
nurdangg Babymom07 amin inşallah tek temennim o benim de 🙏çünkü tansiyon harici bebeğin kilosunun haftasından ilerde olması da sorun sezaryen için şartlar daha baskın gibi şu an. Ama tansiyona öncelik verdi tam bilmiyorum ben de sanırım doğum sancıları arttıkça tansiyon yüksekliği daha da artar ciddi sorunlar doğurur diye normal olmaz dedi. kuzenim de suyu geldiğinde hastaneye gidip tansiyon yüksekliğinden acil sezaryene alınmıştı o yüzden tedirgin oldum iyice kötüye gider her şey diye. Şimdi bir hafta takip verdi her gün ölçüp not edeceğim bakalım sonuç ne olacak 🙁
Babymom07 nurdangg İnşallah çok yükselmez benimde bazen düşüyor gibi oluyor sanki ya böyle gözümün önüne Işıl Işıl şeyler geliyor annemden getireceğim tansiyon aletini 🥲
Yeni1gebelikkk Babymom07 kramplarım arttı ve artık uyumak aşırı zor sürekli uyanıyorum oturup kalkamıyorum oturmak zor uzanmak zor bebeğim çok sertleşiyor içeride bu da benim canımı çok acıtıyor
nurdangg Babymom07 özellikle sıcak havalar çok etkiliyor takip etmek lazım gerçekten. Bi de tansiyon harici kan şekeriniz de sık sık düşüyor olabilir dikkat edin siz de
DmlKyra Bende 37+1 oldum doğum şekline karar veremedim hala ikisinden de çok korkuyorum 🥹 şimdilik ne sancı ne ağrı hiç bi belirti yok beklemedeyim sanki hiç gelmeyecek gibi şuan
Babymom07 DmlKyra bir anda olabilir canım hiç belli olmaz doğum işine 🤔 bende 3 defa yalancı sancı oldu ama 10ar dk anca sürdü böyle adet başlangıcı ağrısı gibi doktor normal dedi. Evet doğumdan bende korkuyorum ama mecbur yapacağız korksak da 🥲 ben normal doğuma pek cesaret edemedim sonrası daha kolay evet ama o anki stresle başa çıkamazdım 🫠 Açılmam vs varmı diye de doktor hiç bakmadı zaten vajinal muayene hiç olmadım
Fayalll47 Tuana4420 bende 37 deyim 1 cm açıklık var acaba ne zaman doğurur eylulde yolculuk yapmam gerekicek ya
Babymom07 Fayalll47 Eylüle kadar çoktan doğar inşallah normal doğumda da yolculukta sıkıntı olacağını sanmıyorum sadece bebişe dikkat etmek gerekir 💕
Babymom07 Mmze aaa erken alıyor sizinkini demek ki büyümüş bebiş 🫠 benimde hayalim 8.8.24 te doğurmaktı
Babymom07 nurdangg doğru çok terlemekten diyorlar genelde aşırı terliyorum çünkü ederim sizde edin 🥰❤️
DmlKyra Babymom07 o açılma var mı yok mu kontrolü de ayrı stres zaten ben henüz hiç alttan muayene olmadım doktorum çatı muayenesini 38. 39. Haftada yapıyormuş herkes çok acıyor diyor bilmiyorum 🤷♀️ bazen diyorum direkt gidip sezaryen olayım ama onda da dediğin gibi sonrası zor olabiliyor bide sezaryen olunca sanki doğum yapmadın kolaya kaçtın bakış açısı var sinir oluyorum
seddackr DmlKyra dün çatı muayenesi oldum korkacak hiçbir şey yok acı falan yok. Daha önce alttan muayene olduysanız onlardan bir farkı yok.
Babymom07 DmlKyra aman kimseyi dinleme nasıl istiyorsan öyle olsun. Banada herkes normal doğur dedi durdu. Ama cesaret edemiyorum napayım yani hem kendimi hem bebeğimi strese sokmamam🤷🏻♀️ Annemle kaynanam da sezeryan ol bakarız biz dediler artık günü bekliyoruz. 🥲
Hilalll1616 DmlKyra ben tam 36. Haftada oldum, 2-3 saniye sürdü. Doktor çekilince bitti mi dedim şaşırdım hatta, kendini kasıp sıkmadığın müddetçe hiç acımıyor, bence sıkıntı yaşayanlar kendilerini çok sıkanlar.
Babymom07 Gizem9688 ooo o da güzelmiş ama bizimki o zaman 39+4 oluyor o kadar hayatta bekleyemem 😂 cumartesi doktorlar oluyor ya hastanede randevu vs de veriliyor bence yapar (özelden bahsediyorsanız tabi)🙃
DmlKyra Gizem9688 burcu Aslan başak arası bişey oluyor o zaman karışık bence öncesi veya sonrası olun sezaryen çocuk hangi burçtanım diye kafası karışmasın 😁
DmlKyra seddackr sadece gebeliğimi ilk öğrenince bakmıştı alttan o kadar, umarım kasmam kendimi de acımaz 🥹 böyle anlatınca eşim de diyor sezaryen ol boşver uğraşma bunlarla 😄