Kızlar durum nedir nasılsınız ben bugün 37+0 ım sezeryan olacağım doktor 19una gün verdi ama duruma göre bakarız haftaya dedi. Arada yalancı sancılarım oluyor bir korkuyorum ama şükür iyiyim 🥲Şehir değiştireceğim doğumdan sonra sizce ne kadar sürede iyi olurum? 40 ının çıkmasını beklesem mi yoksa 15 gün sonra gitsem mi? (Eşim mecburen gidecek)ben annemlerde kalacağım gidince.