[silindi] [silindi] Hayır yanılıyorsunuz. Bebeğiniz tam insan görünümüne sahip değil şu an. Çok küçük. O yüzden öyle duruyor. 11. haftada bile benim de boyleydi ama ense kalınlığı falan yok. Kendinizi boş yere strese sokuyorsunuz. Bu bebeğe çok daha fazla zarar verir. Ki siz 40 hafta dolana kadar her şeyi böyle kafanıza takarsanız işiniz çok zor.