Yaseyase aynen öyle ben de varis çorabı çocuklugumdan beri kullanıyorum şimdi daha dikkatli kullanıyorum. Bana doğuma kadar kullanacaksın kan sulandırıcı dediler. Bir de normal doğum için pek olumlu bakmıyorlar size bir şey dediler mi bununla ilgili . Ben su an 31. Haftadayım