fidanylcn benimde sezaryen korkum vardı. Doktorum 3 kg olsa asla normal doğum demem istersen deneyelim normal doğum ama bebeğin için riskli olabilir diyince direk sezaryen dedim. Evet benim de sonrasında çok ağrım oldu ama kızım için ayakta durdum. O kişiden kişiye değişir. Acı eşiğiyle alakalı. İçini ferah tut