fidanylcn selam kızlar iki gün önce doktora gittim bebişim iki haft gerideymiş 37 haftalığım 35 görünüyor daha zamanın var ama sorun olmaz dedi bebeğin genetik olarak minyon tipli olabilir haftalık takibe alıp gelişimine bakıcaz dediler bu durumu yaşayanlar ya da bu durumda olan var mı ilk gebeliğim endişeleniyorum biraz
Reyh fidanylcn benim bebeğime de öyle demişlerdi, doktorun usg de gördüğü kilodan 800 gr fazla doğdu. Kafanızı bununla çok bulandırmayın bol bol kadar, badem, kefir tüketin bunlar bebeğe kilo aldıran şeyler
Azra8Engin fidanylcn benim de öyle. İki hafta gerilik vardı. Boyu kilosu baş çevresi 2 hafta geriydi. Sadece kilosu 400 gr fazla doğdu ölçüme göre. Şu an 3 aylık. Doğum kilosunun 2 katına çıktı. Boyuda baş çevresi de normal persentile ulaştı. Küveze girmedi. Gayet saglikliydi. 2895 gr 49 cm boy 32 cm baş çevresi doğdu
Ogrtmenanne fidanylcn aynı durumu bende yaşıyorum ve son haftalar yiyip içmeme rağmen bebek çok kilo almıyo 😣
Hilalyrdkl fidanylcn bu haftada mı hafta olarak geri oldu ? Yoksa baştan beri geri olarak mı gidiyordu canım ?
NurZenkin fidanylcn kilo oranına göre ve kol bacak kafa vs. Hafta uyumuna göre söyleniyor .Onların da uyumlu haftayla ölçümü yapılıyor.
fidanylcn Azra8Engin 38 de 39 da gelse gelişim geriliğinden dolayı haftasına göre erken doğmuş oluyor bir an önce doğurayım derken şimdi bir saat bile olsa kalsın istiyorum
Azra8Engin fidanylcn ciğerleri gelişmiş olursa kuveze almıyorlar. Benim bebeğim 38+5de doğdu. 35den sonra hiç gelismedi. Plasenta yaşlanmaya başladı çünkü. En son kontrolde kanala inmişti kilosu tam ölçülemedi meğer 400 gr almış. Sizin ölçümler nasıl
fidanylcn Azra8Engin 33 haftada erken doğumdan yatışım yapılmıştı o zaman ciğer geliştirici iğne yapıldı iki doz perinatoloji takipli gidiyordum hastanedeyken ciğerleri organ gelişimleri baya iyi diyordu devlete gittim iki gün önce kilosunu sordum iki buçuk civarı dedi
Azra8Engin fidanylcn benim bebegimde 2500 2600 civarı görünüyordu. Ciğer geliştiriciniz de var. Bence stres yapıp kendinizi de bebeginizide germeyin. Sağlıklı olsun varsın zayıf olsun. Bende çok stres yapıyordum. Hem zayıflar hemencecik kilo alıyor. Bak 2895 gr doğdu. 3. ayında 6040 gr olmuş. Sağlıkla kavusun bebişinize
fidanylcn NurZenkin genetik olarak minyon tipli de olabilir dedi bol bol kilo aldıran şeyler tüketeyim doğuma kadar inşallah kilo alır
fidanylcn Azra8Engin maşallah çok çabuk büyüdüklerini biliyorum da ilk olduğu için ister istemez insan strese giriyor
Azra8Engin fidanylcn benimde ilk. Bana da burada size bu söylediklerim çok söylendi. Ama hep evham yaptım stres yaptım korktum. Çok şükür sağlıkla geldi. Sizde stres yapmayın. Hamileliğin son dakikasına kadar tadını çıkarın. Bende şimdi hamileligimi özlüyorum 😍
fidanylcn Azra8Engin bir an önce doğurmak istersin başta doğurunca da keşke karnımda kalsaydı da tekmelerini biraz daha hissetseydim deniliyor 😍
fidanylcn Hilalyrdkl 34 te gayet sağlıklı hatta haftasına göre kilosu güzel iri bebek olur dedi iri bebek beklerken geriden geliyor diyince şaşırdım