Kızlar 36 hafta olduk bugün , bebişimin kafası 2-3 hafta önde gidiyor. Ben aslında başından beri normal doğum istiyordum ama biraz panik atak problemi yaşıyorum ve kafasının büyük olması da beni korkuttu açıkçası. Doktorum boyun uzun kemiklerin uygunsa normal yapabiliriz dedi haftaya muayene eder karar veririz ama kafası büyük ve sağ tarafa konumlanmış kanala doğru değil dedi. Yani böyle olursa normal olmayadabilir dedi. Bende o an normal değil de sanki sezaryen istiyormuşum gibi hissettim ama bişey demedim. Haftaya gittiğimde sezaryen yapalım desem yine de çatı muayenesi yapar mı acaba? Şimdi de onu düşünerek panik oluyorum 😂 asla böyle biri değildim ya hamilelik beni çok değiştirdi 😂