Orada açılmam ilerlemedigi için sezeryan oldum 19 ay önce
Sancı odaları tek kişilik kimseyi almıyorlar telefon bile yasak.
Odalar sezeryanda 2 kişilik normalde 3 kişilik
Son ana kadar normal doğumu destekliyorlar
Ben ebelerden memnun kalmadım
Ama doktorum murat beyden memnundum