1Ali Farabi’de doğum yapan var mı acaba. Doğumum orada olacak az bir zamanımız kaldı, odaları nasıl doğum süreciniz nasıl geçti
Aylaa123 1Ali valla doğum kısmını bilmiyorum ama dedem 1 aydır orada gögüs hastalıklarında yatıyor odalar leş gibi 2 3 kişi kalıyorlar birde odada muhtrmelen doğumda aynıdır
Merve2558 1Ali kardeşimin karısı iki bebeginide orda normal doğum yaptı ve çok memnun odasi özel oda gibiymis çok iyilerdi ebeler dedi
1Ali Aylaa123 aslında hamileliğimin başında idrar yolu enfeksiyonundan 2gün yattım kadın doğum kısmında, oda iki kişilik ve temizdi ama yanımda kalan kız da benim gibi hamileydi doğum yapan birisi yoktu odada, çok tereddütteyim🥲
1Ali Merve2558 bende hamileliğin başında idrar yolu enfeksiyonundan 2gün kaldım aslında temizdi ama doğum yapan birisi yoktu odamda o yüzden merak ettim kaç kişi kalınıyor, sonuçta kanamamız vs. olucak temizliği nasıldı diye
Merve2558 1Ali iyimis bn yapmadım İstanbul’da yaşıyorum ama kardeşimin eşi orda yaptı iki çocuğuna da gayet memnundu
Fatu 1Ali evet çok memnunum iki hafta sonraya randevum var hatta 26+3teyim doğum farabiyi düşünüyorum
1Ali Fatu benimde 23ünde randevum var artık sonlara yaklaştık malum 2haftada bir çağırıyor, bir ay var aramızda da çok yokmuş🥰cinsiyeti ne bebişinizin
Fatu 1Ali burdakilere 30.hfta erkn geliyor nst ye girmek için ama bizim hastane deki doktorların hepsi 30da gondriyor insallah zararı yoktur
1Ali Fatu sancı ölçülüyor sonuçta zararı yoktur büyük ihtimalle. Ben ilk nst mi 28.haftamda lekelenmem olduğu için oldum mecbur
Fatu 1Ali yani yorumları okuyunca kafa karışıklığı yaşıyorsun ister istemez birde ilk hamilelik olunca dgru hangisidir die tereddüt ediyorsun 😀