Kus95 Mehmeteren-ve-defneninannesi hiç belirtisi olmadan da hamilelik geçirenler oluyor ama benim bi olumsuz tecrübem olduğu için korkuyorum endişeleniyorum
Kus95 4401 sabah akşam fitil olarak alıyorum evet doktorum söyledi 12. Hafta da tekrar kontrole gitcem bıraktırır mı bilmiyorum
Merve2558 Kus95 alırsın Allahin izniyle stres yapma diycem ama insan turamiyor kendini ama sen yinede takmamaya çalış bol bol dua et rahatlatiyor bn hep öyle yapıyordum
Kus95 Mehmeteren-ve-defneninannesi Bende 15 haftalıkken düşük yaptım tam 6 ay sonra oldu tekrardan inşallah bu bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız