Kus95 7. Haftada kahverengi akıntı yaşadım progestan kullandım iki gün boyunca üst dozda günde üç defa sonra bıraktım. Yaklaşık on iki gün oldu bitti gibi ama yine de her lavaboya gittiğimde endişe ile gidiyorum. Doktorum sorun yok demişti ama yine de o an rahatlıyor insan sonra tekrar endişeler başlıyor. Hiç böyle geçeceğini tahmin etmemiştim. Rabbim hepimizin gönlüne göre versin inşallah. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin .