Beybyi 6. Haftaya kadar bulantı vs yoktu. Sadece bir sabah bulantı ile uyanmıştım hamile olduğumu bile bilmiyordum bir süre sonra geçmişti. Ama 7. Hafta ile bulantılarım başlad. İşk gebeliğim bulantılar yüzünden kabus gibi geçmişti doğumda bile bulantı ilacı vermişlerdi.sırf bu yüzden 2. Çocuğu istemiyordum.bunda da öyle olacak diye ödüm patlıyor.8. Haftanın başında koşa koşa doktora gittim bana prilam ver diye. 2 gündür içiyorum nispeten iyiyim.