Bende 9+5 ikinci defa kahverengi leke görmenin dışında hiç anlamicam hamile olduğumu ilki 7. Haftada oldu doktor bir şey yok yerleşme oluyor çok normal artarsa ve kirmiziya çevirmezse progestan kullan dedi iki gün kullandım. 12 gün boyunca gelmedi leke gibi bir şey .Bugün tekrar peçeteye gelince gördüm. Gerçekten çok endişe duyuyorum keşke bende mide bulantıları ile geçirseydim bu şekilde endişe duymasaydim diyorum …