Kızlar bende de var 36+2 yim 2 gün önce gittim doğum sancıları çıktı bebeğim dönmediği için açıklığıma baktılar açıklık olsaydı direk alacaklardı sezeryana. Eve git artarsa gel dedi dün yine ağrım vardı tekrardan gittim yine sancım çıktı aşırı kasılmam var o kasılmalar sancıymış 1 doz ciğer geliştirici vurdu 1 saat yatırdı çıkardı yarın kendi doktoruma Erzurum’a gideceğim büyük ihtimalle böyle giderse sezeryana alacaklar 🤲🏻🥹