30+4 olduk bugün 😊 kıyafetlerini vs hallettim ufak tefek eksikler kaldı hastane için olanları ayrıyeten hurçlara koydum ama valize yerleştirmedim henüz 😊
Buzluk hazırlığına başlıcam haftaya sonra da temizliğe Allah kolaylık versin hepimize 😅 Egzersiz falan yapıyor musunuz kızlar yada rutin yürüyüş