Ben telefonumu yanıma alıp doğumhanedeki hemşirelere söylemiştim 😊 nasip olursa 2.de yine aynı şekilde yaparım.Birde öyle içten çekiyorlar ki sadece tek çekim değil defalarca çektiler,kızımla beni,doktorumla ebeyle hep beraber falan kızımın kıyafetlerini giydirirken vs her anını çekmişlerdi.Mutlaka söyleyin içtenlikle çekerler