Gokturkmom_ Nazgrr ayyy benimki göstermedi her fotoda eli yüzünde bi dudakları bi burnu gözüktü o da zorla yani 😂 sözde bide çikolata yedim pozisyonu doktorun istediği gibi yapmadı bi türlü benim çocuğumun nasıl işine gelirse öyle onu anladım ben😂
Miniklerinannesiyim Gokturkmom_ 20+5 16dan beri hissediyordum maşallah cok haraketli uzandıgımı oturduğum görmesin daha cok oynuyor ayaktaykende toplnıyor onu fark ediyorum
Nazgrr Gokturkmom_ gerçekten hissettiklerimizde o kadar benzeriz ki benim aynı şekilde bir de süt içince😀 Benim bebekte erkek
irem88 Gokturkmom_ ee çok normal zaten artık hergün hissedilmesi lazım ve gün içinde haraketlerini bir çok kez hissetmek gerekiyor
Betulsevbuk Gokturkmom_ canım ben 14. Haftadan itibaren hissediyorum 23. Haftadayım Şuan hiç uyumuyormuş gibi geliyor sürekli hareket ediyor
Betulsevbuk Gokturkmom_ evet ilk gebeliğim ilk hissettiğim zamanlar atardamar atması gibi çok minikti ve gece uyumadan önce hissediyordum Şuan büyüdü tabi dışardan da görülüyor içerden de şiddetlendi ve hiç durmuyor gerçekten gece gündüz farketmiyor yani
Gokturkmom_ Betulsevbuk şuan çok fenalar gerçekten😅her geçen gün daha güçlü vuruyor ama çok güzel tabii inşallah sağlıkla alalım kucağımıza🌸
Gokturkmom_ irem88 aynen öyle vallaha insan mutlu oluyor her hareketinde 🐣 sizde sağlıkla alın kucağınıza inşallah
Minnakbiri Gokturkmom_ ben de 20+1 im 18 haftadan beri az az hissediyordum bugün baya çok oldu elimle de hissettim hatta 🥰 ama vajina girişime ara ara ağrı saplanıyor bıçak saplanır gibi sizlerde de var mı acaba o endişelendirdi biraz
Gokturkmom_ Minnakbiri bizim bebiş de ayak gelişli dedi doktor ama hiç öyle ağrı sızı hissetmiyorum bi doktorunuza sorun isterseniz hem içiniz de rahat eder
Minnakbiri Gokturkmom_ kendi doktoruma değil de gebe okuluna gittiğimde herhangi bi doktora girmiştim en azından bi baksın diye bi sorun görünmüyor demişti ama kendi doktoruma da giderim olmazsa 9 gün sonra ayrıntılı için randevum vardı zaten