Gokturkmom_ ben de 16. Haftadan beri net hissediyorum canım, 19 hafta olacağız cuma günü, her gün hissediyorum, uyurken bile hissetmeye başladım, önden gidiyor haftası o yüzden de olabilir şuan 20 haftalık gibi görünüyor usg de, kıpır kıpır keseyi delecek diye korkuyorum hatta bazen