Mugi hayır sakın böyle düşünüp arastırmayınnn arkadaşım 2700 dogum yaptı onunda 10tane varmış 🥹 3450 doğdu ama o yüzden değil kiii yırtık herkesin farklı benim orda ki dokularım hassasmış ekstra bebeğimde zaten birtürlü inemiyordu takılıyor dedi doktor parmağına kordon dolanmış . Yoksa sadece doktorum önlem amaçlı yırtık açmıştı çıkarken ekstra olmasın diye. Sakin kalın bağırmayın , güzel ıkının ben burnumdan alıp ağzından verme olayını çok iyi yapamadım oda son 7 cm’den sonra bağırdım doktorum yardım edeceğim sana doğuma alcam dedi ebe hayır biraz daha beklesin dedi ona sinir oldum 🤦🏻♀️ . Kendinizi yormayıp güzel nefes alıp verin sonuca odaklanın herşey çok güzel olsun kolay doğumunuz olsun inşallah. Size tavsiyem araştırmayın herkesin doğumu kendine özel💕
Özel hastane idi çok güzel ilgilenildi benimle, tütsüler yakıldı sürekli Meryem suresini açtım , ya Hannan zikri çektim , ilk başta da sürekli
‘Rabbi yessir velâ tuassir Rabbi temmim bi’l-hayr , duasını okudum.
Özelde mi olacaksınız ? Konuştunuz mu süreç nasıl ilerliyormuş hastanenizle