aslanbeyy şöyle söyleym bende 49 gün önce normal doğum yaptım yırtılma kesme herşey oldu bendede ama üstüne çok oturma durumuna kaldım sürekli emziriyoruz mümkün olmadı yani bana yatak çok rahat geliyordu yumuşak olduğu için hep ona oturdum 1 hafta sorna yanma şişlikler vardı sanki hissettim ama bayram tatilydi bide korkudan gidemem dedim doktor antibiyotik batikon bide rivanol toz verdi onu su ile karıştırıyorsun bir buçuk litreye onunla yıkama yapıyosun antibiyotik hemen bitti zaten ama o bahsettiğim su çok işe yaradı 30.günün sonunda herşey geçti ama suyu çok kullandım muhtemelen enfeksiyonda olmuştum eczanede satılıyor mutlaka tavsiye ederim hiç bir zararı yok çok geçmiş olsun zor bir süreç