Ftmsre Bnde o vakitlerde hazırladım cnm Şu an 37+4haftaligiz 🌺 çok sade bı şekilde hazırladım gereksiz fazla bişey götürmemek adına ..
Normal doğum bekliyorum İkinci gebeliğim..
Kendim için
1adet pijama takımı
Göğüs ucu kremi
Depend
Ped
İç çamaşırı
Bebek için;
1adet hastane çıkışı takımı battaniye bez (hemşireye verilecek)
Yedek kıyafet 3takim
3adet zıbın
Müslin
Islak mendil
16adet bez
Biberon
Emzik
Pişik kremi
Ağız mendili
Aklıma bunlari kattigim geliyor 🙏