Ftmsre geç bile kalınmış aslında 😊😊 ben iki gecelik (biri uzundu) sabahlık, terlik, gögüs kalkanı ve göğüs pedi. göğüs ucu ve pişik kremi, emzik ve biberon koydum. lohusa pedi aldım depend almadım (8 tane koydum ekstrada 4 normal gece pedi) o yüzden iç çamaşır da koydum 4 tane sonra emzirme sütyeni ve atleti koydum birer tane olarak ardından emzirme örtüsü koydum ve kirliler için bi poşet koydum sonra bebeğime hemşireye verilcek için zıbın, uzun kol ve pjima takımı koydum tabi bez çorap eldiven ve mendilde içinde…. Yedek kıyafet olarak iki uzun kollu iki kısa kollu takım götürüyorum on bez var 6 ağız mendili var penye battaniye hemşireye verilcek müslin battaniye aldım bide yanıma alt açma örtüsü ve el havlusu da var sanırım bu kadar diş macunu ve diş fırçası, tarak, toka vb. Eklencek…