Melekduman67 kasılmalarımla gittim ben düzensizdi aslında sabh 7 8 gibi acile gittim 4 cm aacilmam varmis ama agrilarim hala duzensizdi. Sonra bi anda doktorum yatış dedi ve 4 cm ile dogum haneye alındım. Normal bi odaydı ama dogumhaneydi aslinda , sonra bana desteklemek için saat 10 30 da suni sancı verdiler 5 46 da oğlum geldi 🥲 4 den 10 cm e ilk gebeligim olmasina ragmen hizli gelisti dediler . Ama gercekten anne olmak cok zormus 🥲 yani o acı inanılmaz bi aciydi benim bunyem zayif oldugu icin cok zor katlandim ma bebim cikinca butun sancim agrim gecti. Yabi benim aslinda sadece kasılmam vardid baska hic biseyim yoktu