Kızlarr sabahtan beri bebegim kendini topluyor karnım çok sertleşiyor düzenli aralıklarla değil bu arada daha düzene girmedi. Karnım hala yukarda acaba asagiya mi iniyor bebek bi fikri olan varmi? 1 bucuk hafta once nİsanim geldi ama baska dogum belirtim yok hafif bi bel agrim var geçmeyen sadece o . Bu sertleşme gece duzene girip dogum baslatirmi acaba boyle doguran oldumu??