Ben başından beri insülin direnci yüzünden sağlıklı besleniyorum. Kendim hiç kilo almadım ama bebek önden gidiyor Allah’a şükür, şekerim de kontrol altında. Şimdi sabah yumurta ceviz peynir kaşar zeytin bunlar ye ekmek yemesen bile olur arada meyve ye akşam da etli bi sebze yemeği yoğurt bunlar gece de yine kefir kuruyemiş veya meyve yiyebilirsin bebiş inşallah kilo alır böylece 🙏🙏