Daha önce devlette sezaryen yaptım şimdi yine imkanım olmasına rağmen devlette sezaryen olacağım. Benim halimi vaktimi bilenler acır gibi bakıp neden devlet diyorlar. Neden devlet çünkü özeldeki şişirilmiş ilgiyi istemiyorum. Hastanelerle görüştüm 60 bin karşılığı ne vaad ediyorsunuz diye. Lohusa şerbeti, oda süsleme, fotoğraf diyorlar. Kuvoz soruyorsunuz yok, yoğun bakım soruyorsunuz yok. Bir çok arkadaşım yoğun bakıma ihtiyacı olunca devlete sevk edildi ve çok zaman kaybetti. Devletteki doktorlar bu işi sürekli yapıyor tecrübeli ve yine her imkan devlet hastanelerinde var. Sezaryen zaten başlı başına ameliyat gibi bir durum hadi normal doğum olsa filan orda süreci yönetmek çok önemli derdim de.
Tabiki bu benim düşüncem devlet bana hiçbir zaman sezaryen olamazsın demedi normale uygunken kendim sezaryen istemiştim ve anestezi turumu bile seçmiştim. Şimdi özelde muayene oluyorum ama doğumumda devlette hangi doktor olursa ona yaptıracağım, hastaneye verilecek 60 bin liraya bebeğin çoğu şeyini aldım.