Kızlar iyi akşamlar, ilk doğumumu özel hastane de yaptım şuan 28haftaligim çok artmış fiyatlar, devlete gidiyorum doktorumdan memnunum ama ilk doğumumda biraz strese girmiştim ameliyat anında kötü hissetmiştim kendimi sonrasi cok güzeldi çabuk iyilestim, ama devlete bi türlü güvenemiyorum, orda yapmak hiç içimden gelmiyor, ne yapacağım bilmiyorum çok korkuyorum ameliyattan:( (doktorum da tarsus devlette necdet bey belki doğum yapan denk gelir ve süreci anlatabilirse sevinirim)