Dilarakdemir1 elifszn bende adrtin 1. Günü yaptım öyle hayalet bi çizgi vardı bugun adet olmayınca tekrar yaptım negatif gölgeye falan takılmıyorum çünkü bu gecikmeye gayet belli olması lazımdı gölgede çıksa negatif bence inşallah sizin vardır tekrarlayın testi