Cok gecmis olsun canım öncelikle, ben de mart 15te düşük yaptım ve kürtajla alındı bebeğim. Nisan 18 de regl oldum gecikme oldu ister istemez duzensizlik olabilir 3-4 gun ya da 10-12 gün gibi ve mayıs ayında hanile oldugumu ıgrendim suan 16 haftalık olduk. Ama düşük için testlerini yaptırmanı öneririm