Anne_6 bunlar hiç bir şeye benzemez . Eş desteği aşırı önemli gerçekten . Aldatılmak zaten kimse bunu haketmez bence . Sen ondan böyle kötüsün yoksa bişeyin olmazdı gerçekten bol bol dualara sığın içini ferahlatacak tek şey onlar emin ol . İnşirah özellik seni çok rahatlatır akşam üzerine doğru mutlaka oku sadece gün içine bırakma akşamları daha çok daralıyor insan . Bunu 3 , 5 ya da 7 kez peşpeşe oku . Hiç birşeyi de içine atma ayrıca ağlamaksa ağla bağırmakla bağır kendini hasta etme . Sen iyi olmak zorundasın kendin ve çocukların için . Eşin iyi olsa da kötü olsa da ilk önce kendine önem ver kendini düşün her zaman sen yıkılırsan herkes yıkılır çünkü . 💞🤍 herşeyin iyi olacağına inan içini ferah tut çok güzel günler de gelecek bu günlerinin ardında ♥️😘