Allah yardımcınız olsun. Benim de ilk olacak ve doğumuma günler kaldı. Açıkçası herkes hamilelik vakitlerime özenip durdu ve özleyeceksin bu günleri dedi ama çok acılar çektim 9 ay boyunca maddi manevi. O yüzden de hayat biraz boş gelmeye başladı.yine de Allah geciktirmeden nasip etti bebişimizi vardır bir hayır diyip evimize neşe bereket getirir sağlıkla kucağıma almaya niyetlenip kendi kendimi motive etmeye çabalıyorum. Siz de sağlıkla kucağınıza almaya odaklanın emin olun çok zor şartlar geçiren annelerimiz var.