Betul_ela0 Nerelisiniz,bu yarışmaya nerden katılıyorsunuz,kaç haftalıksınız,bebiş cinsiyeti belli mi 🩷🩷🩷Biraz sohbet edelim Instagramımız hala yokken
dem34 Betul_ela0 karadenizliyim Bursa’da yaşıyordum İstanbul’a gelin geldim 7 senelik evliyim 4,5 yaşında kızım var şu an 2 gebeliğim 11+4 haftalık henüz cinsiyet belli değil zaman hiç geçmiyor 🙈
kardelengurler7 Betul_ela0 aydınlıyım İncirliova da yaşıyorum 10 aylık evliyim 29+4 bebiş yolda kızımız geliyor 🌸🩷
Tazeanne0134 Betul_ela0 Adana’lıyım 4.5 yaşında Bi oğlum 26 aylikta bi kızımda hamile değilim ama özlediğim için geldim oğlumda kullanmaya başlamıştım bu uygulamayı İstanbul’dan Adana’ya taşın yeni telefon değiştir vs derken yeniden geldim 6 senelik evliyim 29 yaşındayım bu şekilde 😂🥰
aslhnkrts9 Betul_ela0 karabüklüyüm , aydında yaşıyorum 4,5 aylık kızım var 🥰 Doğum yapınca burayı terk edemeyenlerdenim 😂
Betul_ela0 dem34 Allah bağışlasın bütün evlatlarımızı 🩷1. Trimester maalesef geçmiyor kalp atışıdır cinsiyetidir doğumudur evlat büs bütün ruhen ve bedenen tatlı bi yorgunluk olucak hep rabbim yokluklarını göstermesin 🌸
Betul_ela0 kardelengurler7 Bu senede sanki kız bebek senesi gibi herkes çevremdeki herkes kız bebişe hamile buranın çoğunluğunda sanırım öyle
semi29_ Betul_ela0 Hataylıyım eşim Bodrum’da çalıştığı için buraya geldim yaklaşık 2 yıldır evliyim 15+3 teyiz bir tane oğluş geliyor inşallah 😊
kardelengurler7 Betul_ela0 anneler hisseder derlerdi hep erkek hissettim ama miniğim kızmış rüyama girmişti eşimle bir masada kız bebek seviyorduk ve kızımız oluyor sağlıkla gelsin bebişler sizin cinsiyeti ne ?
kardelengurler7 Betul_ela0 Hürrem Sultan gibi erkek dogurcam ben diye geziyodum 🤣🤣🤣 sonra bir baktık ki minikomuz kız sağlıkla gelsinler kaç haftalık sizin bu arada
Betul_ela0 kardelengurler7 bende aynen öyleydim kısa sürdü 14 hafta öyle gezdim neyse yeter bana 🥲26 haftalık 🩷
kardelengurler7 Betul_ela0 ben 18 haftalıkken öğrendim kızçemi nazlı çıktı bizim kız bir türlü göstermedi 29+4 olduk
Betul_ela0 kardelengurler7 Biz fetal DNA yaptırdığımız için erken öğrendik aslında yoksa bizimki hala göstermiyor