Selamlaar 🌸 Bugün doğumdan önceki 2. Kontrolümdü. Bebişkom 3500 gram boyu 50 cm suyu falan iyiymiş. Doktor ultrasonda yanılma paylarının olduğunu şu an en az kilosunun 3300 olduğunu söyledi.
İlk nst‘me girdim. 3 tane yalancı sancım çıktı o da normalmiş zaten ama ben bişey hissetmiyordum yani sancı varsa da 😆
Demirim düşüktü 2 hafta önce sağlık ocağında kan vermiştim. Doktor demir hapımı günde 2 ye çıkardı düzenli içtim. Bugün tekrar hastanede tahlil verdim ve asla yükselmemiş. Bu yüzden damardan 2 kere demir verdi. Bugün ilkini aldım 2. İlacı da ayın 13 ünde alıcam doğumdan 2 gün önce yani.
İdrar tahlili de verdim aynı zamanda. Onda da enfeksiyonun yüksek çıktı. Doktorum bu demirden daha önemli bebeğe geçer dedi ve antibiyotik verdi.
Bugün bu şekilde geçti. Diğer kontrol ayın 13 ünde o günde anesteziyle görüşüp komple yine kan tahlili vereceğim ve son nst ye gireceğim.
Demir ilacının ücreti 4 bin küsürmüş ama doktor rapor yazıyor rapor onaylanıyormuş. Hastaneye 2600 tl ödedik yatış açıyorlarmış çünkü diğer gidişimde de 2600 ödeyeceğiz.
Nst 690 tlydi.
Durumlar böyle son 8 günümüz kaldıığ🤰🌺